Ravijärjekorra pidamise reeglid
1. Dentafix OÜ peab ravijärjekorda elektrooniliselt infosüsteemis.
2. Ravijärjekorda registreerib administraator, arst, õde või muu Dentafix OÜ poolt selleks volitatud töötaja:
- tervishoiuteenuse osutaja tegevuskohas Rävala pst.7, Tallinn, 10143
- telefonide teel 6466880 või 53069668
- e-posti teel reg@dentafix.ee
3. Patsiendi ravijärjekorda registreerimine on tagatud kogu tööpäeva jooksul tervishoiuteenuse osutaja tegevuskohas, telefoni teel või e-posti vahendusel:
- paaritutel kuupäevadel E-R 9.00 - 15.00
- paaris kuupäevadel E-R 12.00 - 19.00
4. Ravijärjekorda kantakse järgmised andmed:
- patsiendi ees- ja perekonnanimi, isikukood või selle puudumisel sünniaeg;
- planeeritav vastuvõtu aeg;
- planeeritava tervishoiuteenuse osutamise näidustus;
- patsiendi kontaktandmed
- suunava arsti kontaktandmed (suunamise olemasolul);
- patsiendi ravijärjekorda registreerimise kuupäev;
- ravijärjekorras muudatuste tegemise (ravijärjekorras ette- või tahapoole viimise, ravijärjekorrast väljaarvamise) kuupäev ja põhjus;
- ravijärjekorda panemise põhjuse kood, kui ooteaeg ületab Eesti Haigekassa nõukogu poolt kinnitatud ravijärjekorra maksimumpikkust;
- märge, et patsienti on teavitatud ravijärjekorras muudatuste tegemisest;
5. Kohapeal ravijärjekorda registreerimisel antakse patsiendile kirjalik teatis, mis sisaldab tervishoiuteenuse osutamise aega ja arsti nime ning telefoninumbrit.
6. Kui patsient registreeritakse ravijärjekorda tervishoiuteenuse osutaja registratuuri telefonil või e-posti teel, teatatakse patsiendile telefoni või e-kirja kaudu tervishoiuteenuse osutamise aeg ja arsti nimi. Patsienti teavitatakse digitaalse infosüsteemi kaudu telefonile saadetud lühisõnumiga planeeritud raviaja ja arsti nime ning asutuse kontaktandmetega hiljemalt visiidile eelneval tööpäeval.
7. Ravijärjekorras muudatuste tegemisel teatatakse patsiendile muudatustest hiljemalt ühe tööpäeva jooksul, arvestades muudatuste tegemisest.
8. Kui ravijärjekord on pikem kui kaks kuud, teavitatakse patsienti teenuse osutamise ajast ja kohast üks kuu enne tervishoiuteenuse osutamist.
9. Tervishoiuteenuse osutaja poolt ravijärjekorras muudatuse tegemisel teatame patsiendile muudatustest hiljemalt ühe tööpäeva jooksul, arvates muudatuste tegemisest.
Kaebuste ja ettepanekute esitamise ja lahendamise kord.
1. Üldised nõuded:
- vastatakse mitteanonüümsetele kaebustele;
- vastatakse üksnes kaebuse esitanud inimesele, keda teenindati Dentafix OÜ-s (v.a. seadusega ettenähtud juhtudel);
- kaebuse esitamisest informeeritakse Dentafix OÜ juhatajat;
- kõik kaebused ja avaldused registreeritakse ning säilitatakse vastavas kaustas;
- kirjaliku (k.a. elektroonilise) kaebuse esitamisel tagatakse vastamine ühe nädala jooksul.
2. Kaebuste registreerimine
- kõik kaebused (avaldused) ja vastused registreeritakse (säilitatakse)
- suulise kaebuse puhul, lisaks kaebuse esitaja isiku- (kontakt-) andmetele lisatakse juurde kokkuvõte kaebuse ja vastuse sisust (koostab vastutav töötaja). Soovi korral tagatakse kirjalik vastamine.
3. Suulise kaebuse lahendamise kord
- kaebus edastatakse juhatajale, kes organiseerib vastamise. Vastavalt kaebuse olemusele, kaasab ta selleks vajadusel ka teisi töötajaid.
4. Kirjaliku (elektroonilise) kaebuse lahendamise kord.
- olenevalt kaebuse sisust, esitatakse kaebuse lahendamiseks vastutavale töötajale, kes algatab vajadusel majasisese juurdluse või tagab vastamise seitsme päeva jooksul;
- vastutav töötaja korraldab seletuskirjade võtmise kaebusega seotud töötajatelt ning organiseerib juhtumi arutelu juhtkonna esindajate osavõtul (juhataja, vastutavad töötajad);
- pärast arutelu koostatatakse vastus, mis saadetakse tähitult (elektrooniliselt) kaebuse esitanud inimesele. Arutelule võidakse kutsuda, olenevalt probleemi olemuselt, ka kaebuse esitaja (ka siis, kui ollakse avaldatud selleks soovi)
5. Kaebusi saab esitada:
- Dentafix OÜ e-post : dentafix@hot.ee või marika@dentafix.ee
- Telefonid 6466880 ; 53069668 ; 5222730 ;
- Eesti Haigekassa Harju osakond, e-post: info@haigekassa.ee, telefon: 16363
- Terviseamet, e-post: kesk@terviseamet.ee telefon 6943500